Kosmetyki z Niemiec: arbuzowy żel-balsam pod prysznic Balea

Zapraszam do szybkiej recenzji żelu pod prysznic firmy Balea, czyli marki dostępnej na terenie Niemiec w drogeriach DM. Wybór zapachów jest ogromny, wybrałam mojego ulubionego arbuza – jest orzeźwiający, słodki, owocowy! Dodatkowo Balea kilka razy w roku wypuszcza serie limitowane zapachów, mogą wśród nich być takie perełki jak wata cukrowa, owoce tropikalne, czekolada i wiele innych.

Żel ma orzeźwiający zapach arbuza z mlekiem, niezbyt intensywny. Nie jest sztuczny i ‘plastikowy’ tylko bardzo naturalny. Konsystencja kosmetyku nie jest ani za rzadka ani zbyt gęsta, po prostu w sam raz. Kolor różowo-arbuzowy i półprzeźroczysty . Produkt świetnie się pieni i nakłada. Jest bardzo wydajny- ja swój o pojemności 300 ml używałam około miesiąca a kosztował mnie 55 centów. Dzięki zawartości balsamu nawilża skórę, ale bez rewelacji.  Jest to przyzwoity kosmetyk za grosze.

img_3080

img_3078

img_3082

Wiele osób porównuje ich jakość do Rossmannowej Isany. Dla mnie Isana ma biedniejszy wybór zapachów i jest bardziej wodnista, a przez to mniej wydajna  – po prostu jest gorsza od Balea. Żel spełnia wszystkie swoje podstawowe zadania – myje, ładnie pachnie tak jak to żel powinien.
Szata graficzna jest spójna i atrakcyjna.

No i spójrzcie na najnowszą limitowaną edycję!

cygnhumxuaenexe

Nope!

Jest niedostępny na terenie Polski. Dostaniemy go w sklepie internetowym z kosmetykami z Niemiec gdzie cena jest wyższa

Yayy!

Niesamowicie niska cena

Wydajność i gęsta pianka!

Szeroka oferta zapachów

Nie uczula

Przy następnej wizycie w Niemczech na pewno zaopatrzę się w kilka żeli tej marki, mam nadzieję że uda mi się zdobyć coś z limitowanej edycji.

Całusy,

podpis

Skomentuj

